Prijava

» »

Tesla lani z dvema milijardama minusa

Tesla lani z dvema milijardama minusa

Slo-Tech - Proizvajalec električnih vozil Tesla sicer navdušuje z napovedmi in prototipi, a podjetje ima še vedno težave z množično proizvodnjo in poslovnim rezultatom. V minulem letu je Tesla ustvarila dve milijardi dolarjev izgube, kar je največ doslej, a hkrati manj od napovedi. Kljub temu Elon Musk ostaja optimističen in zatrjuje, da bodo do sredina leta dosegli proizvodne načrte, ki znašajo 5000 vozil na teden.

Z denarjem Tesla težav nima, saj so lani ljudje množično vplačevali rezervacije za prihajajoč tovornjak Semi in športnika Roadster. V letu 2017 so tako prihodki podjetja znašali 12 milijard dolarjev. Tesla zagotavlja, da so izgube le začasne narave in da se bo poslovanje izboljšalo, ko bo proizvodnja narasla, saj povpraševanje po izdelkih zelo očitno obstaja. To naj bi se zgodilo že sredi tega leta. Musk zatrjuje, da bo Tesla letošnje leto sklenila z dobičkom tudi po konzervativnih splošno sprejetih računovodskih standardih (GAAP). Spomnimo, da so enako obljubljali že v začetku leta 2016.

Takrat je Tesla resda potem zabeležila edino pozitivno četrtletje, sicer pa je Tesla vse od leta 2015 do danes čisto vsako četrtletje končala v globokem minusu. Lanska štiri četrtletja so bila v resnici najslabša v zgodovini podjetja.

Proizvodnja modelov Tesla S in X poteka solidno, mora pa Tesla nujno prebroditi začetne težave in končno pospešiti proizvodnjo modela 3, ki so ga predstavili julija lani. V prvem četrtletju so takrat zaradi težav dobavili le 266 teh avtomobilov. Sedaj so številke nekoliko zrasle, in sicer so v četrtem četrtletju izdelali 1550 modelov 3. Do konca marca želijo to številko dvigniti na 2500 na teden, do konca junija pa na 5000 na teden.

Ob enem se Tesla ne ustraši niti obrobnih projektov, kot je bila gradnja superbaterije v Avstraliji. Glede prihodnosti Musk obljublja, da naj bi v štirih letih proizvajali že 100.000 tovornjakov letno, hkrati pa obljubljajo še daljši domet od 800 kilometrov. Toda Musk je obljubil že marsikaj in običajno se je najbolj zmotil prav pri časovnicah.

147 komentarjev
    strani: « 1 2 3
  • avatar

    DexterBoy ::

    In potem pravijo, da je kripto scena balon, ki bo počil?
    Tesla pa gladko dve milijardi minusa?
    Ni se za bat, na pašnikih je še veliko owac za strižt :))

  • avatar

    Vazelin ::

    Glede prihodnosti Musk obljublja, da naj bi v štirih letih proizvajali že 100.000 tovornjakov letno

    :D

  • avatar

    Ganon ::

    Čez sto let se bodo po kvaliteti izdelave približali najboljšim iz leta 2018.

  • avatar

    Vazelin ::

    Apple kupi Teslo. Potem Foxconn izdeluje še avtomobile>:D

  • avatar

    Sheteentz ::

    Tesla bo že enkrat zalaufala, če ne, mu pa fajn služi za promocijo. Važn, da mu gre fajn s Spacex.

  • avatar

    kow ::

    Ganon je izjavil:

    Čez sto let se bodo po kvaliteti izdelave približali najboljšim iz leta 2018.

    Njihov cilj ni kvaliteta izdelave.

  • avatar

    Vazelin ::

    kow je izjavil:

    Ganon je izjavil:

    Čez sto let se bodo po kvaliteti izdelave približali najboljšim iz leta 2018.

    Njihov cilj ni kvaliteta izdelave.

    Ne skrbi. Ko vrže Audi in ostali električne modele ven, bo še kako važna kvalitetna in natačna izdelava. no, vsaj v Evropi, kjer smo zahtevni kar se tega tiče:)

  • avatar

    kow ::

    Mogoce. Samo takrat bo ze leto 2026. In zna biti, da bo takrat Tesla ze tako velika, da bo spremenila fokus v kvaliteto izdelave.
    Ce pogledas graf - rezultati 2017 so boljsi kot leta 2015.

  • avatar

    Invictus ::

    kow je izjavil:

    Mogoce. Samo takrat bo ze leto 2026. In zna biti, da bo takrat Tesla ze tako velika, da bo spremenila fokus v kvaliteto izdelave.
    Ce pogledas graf - rezultati 2017 so boljsi kot leta 2015.

    Da Tesla začne rasti, mora najprej začeti služiti z dobičkom...

    Trenutno je vse skupaj bolj hype investitorjev, ki jo drži pokonci.

  • avatar

    kow ::

    Poglej graf. Tesla raste.

  • avatar

    nsa_ag3nt ::

    kow je izjavil:

    Poglej graf. Tesla raste.

    Dokler bodo lahko prodajali svoje delnice in s tem financirali "rast".Drugače je Tesla ogromen porabnik denarja.

    Začetno prednost so imho že davno porabili, težave z masovno proizvodnjo pa ostajajo.

  • avatar

    kow ::

    Saj nisem rekel, da niso ogromen porabnik denarja.

    "Lanska štiri četrtletja so bila v resnici najslabša v zgodovini podjetja."
    To tehnicno ne drzi. Ker je bilo leto 2015 slabse. Kar se vidi iz grafa.

  • avatar

    nsa_ag3nt ::

    btw, vsakič ko se objavlja kvartalno poročilo, da Musk nekaj spektakularnih drobtinic iz svojega širokega spektra dejavnosti raji za preusmeritev pozornosti.

    Evo, kje se nahajajo.

    Do konca marca želijo to številko dvigniti na 2500 na teden, do konca junija pa na 5000 na teden.

    5000 na teden

    Q4 2017
    Sedaj so številke nekoliko zrasle, in sicer so v četrtem četrtletju izdelali 1550 modelov 3

    oz če ima mesec 4 tedne, je to 3*4 = 12 tednov
    oz 125 vozil na teden (1550 / 12).

    vs

    v povezani novici:
    https://slo-tech.com/novice/t709458#crta
    Suzuki, ki ima na primer 15 tisoč zaposlenih, je avgusta proizvedel skoraj 9000 vozil na dan.

    9000 na dan (45000 na teden), za faktor 9x manj želijo doseči do junija letos.

  • avatar

    Utk ::

    Resno?

     suzuki

    suzuki



    To bi ti primerjal s teslo na baterije?

  • avatar

    nsa_ag3nt ::

    Glej, če se greš butično luksuzno proizvodnjo (in relativno malo število vozil) mora biti cena za vozilo druga (višja) ko pri masovni, drugače si delaš samo tekoči minus.

    utk
    S čim predlagaš da primerjam ?

  • avatar

    Ganon ::

    Utk je izjavil:

    Resno?

     suzuki

    suzuki



    To bi ti primerjal s teslo na baterije?


    To je Suzukijev edini model? Če trolaš, se vsaj potrudi.

  • avatar

    WarpedOne ::

    S čim predlagaš da primerjam ?

    S startup firmo, ki je v desetletju šla iz nule na več deset milijard.
    In se po možnosti ubada s produktom, ki vključuje predelavo stvari in vsaj nekaj tisoč zaposlenih.
    In beleži +50% letno rast.



    Za Model S so nucal 5 let da so pršl na 2k vozil tedensko. Pri Modelu 3 bo to manj kot eno leto, in bo šlo še za faktor 5 dlje (proti 10k/w). Kaj je dolgoročna smrt za teslo? Prehiter profit, ker to pomeni odrekanje bodočemu prometu.

    Da bodo to kapiral mozoljavci na SloTech je absurd. Tko da jokcajte naprej.
    Boste jokcal tut ko bo vrednost firme x10, profiti pa tut. Drugi bomo pa v penziji.

  • avatar

    Utk ::

    Ganon je izjavil:

    Utk je izjavil:

    Resno?

     suzuki

    suzuki



    To bi ti primerjal s teslo na baterije?

    To je Suzukijev edini model?

    Nikakor ne. Imajo tudi tega, ki je isti že tam nekje od začetka devetdesetih, verjetno tudi 80-ih:

  • avatar

    kow ::

    Dobro, saj je ocitno da je poanta Suzukija ravno poceni, preprost, prakticen, zanesljiv avto...

  • avatar

    Vazelin ::

    kow je izjavil:

    Dobro, saj je ocitno da je poanta Suzukija ravno poceni, preprost, prakticen, zanesljiv avto...

    A ni kao v Tesli pol manj delov?:D Hence je bolj preprosta. Vržeš notri baterijo in elektromotor, notranjost ima glih 10 kosov in to je to.

  • avatar

    Markoff ::

    WarpedOne je izjavil:

    Kaj je dolgoročna smrt za teslo? Prehiter profit, ker to pomeni odrekanje bodočemu prometu.

    Profit, kakršenkoli, dolgoročna smrt? Česa tako absurdnega ni sposoben izjaviti niti cvetober slovenske ekonomske inteligentsie iz EF ali kvazi-ekonomske stroke iz EIPF. Še Marks in Engels bi cepala od smeha in se branila droge, na kateri si.

    WarpedOne je izjavil:

    Da bodo to kapiral mozoljavci na SloTech je absurd. Tko da jokcajte naprej.

    A, saj res. To mora biti nekakšna ekonomska doktrina izpred AD 1450 (morda v času križarskih vojn), za katero niso slišali niti mozoljavci niti mi, malce starejšega izdanja.

    Resno, ti potrebuješ strokovno pomoč. Vsaj ekonomsko, če že ne kakšno Rugljevega tipa.

  • avatar

    WarpedOne ::

    Šur, šur.

    Da bodo to kapiral mozoljavci na SloTech je absurd. Tko da jokcajte naprej.

  • avatar

    rupsi31 ::

    kow je izjavil:

    Dobro, saj je ocitno da je poanta Suzukija ravno poceni, preprost, prakticen, zanesljiv avto...



    Potem pa očitno še nisi videl nove Vitare in S -Crossa. Nobeden ni poceni. oba sta zanesljiva in dobro narejena.

    Tle mi greste primerjat japonsko kvaliteto in ameriško precenjeno skropucalo.

  • avatar

    Utk ::

    Potem pa očitno še nisi videl nove Vitare in S -Crossa.

    Očitno še ti nisi videl skropucala. Ker če bi, bi vedel, da si dva naštel.

  • avatar

    ginekk ::

    Suzuki ima prek 100 let zgodovine in je svetlobna leta pred Teslo kar se tiče izkušenj masovne proizvodnje (pri čemer se EV po kompleksnosti skrije pred vsakim ICE). Elon je tu zajebal že ko je od njih zbežal Mercedes. Nič ne kaže, da gre karkoli na bolje. Dobro orjejo ledino na EV področju (tudi vesoljski stunti so dobri) ampak velika avtomobilska firma je pa Tesla zaenkrat samo v powerpointu in obljubah.

  • avatar

    kow ::

    rupsi31 je izjavil:

    kow je izjavil:

    Dobro, saj je ocitno da je poanta Suzukija ravno poceni, preprost, prakticen, zanesljiv avto...



    Potem pa očitno še nisi videl nove Vitare in S -Crossa. Nobeden ni poceni. oba sta zanesljiva in dobro narejena.

    Tle mi greste primerjat japonsko kvaliteto in ameriško precenjeno skropucalo.


    Sem pogledal in je Vitara cirka 20k. To je poceni. Mogoce ni poceni v primerjavi z Dacio, kjer je glavna poanta nizka cena. Kvaliteta je pa v drugem planu.

  • avatar

    NubCake ::

    Vazelin je izjavil:

    Apple kupi Teslo. Potem Foxconn izdeluje še avtomobile>:D

    upam, da ne, potem bi Tesla 3 namesto 20 000€ stal 139 000€, Tesla S pa namesto 100 000€ verjetno 499 999€.

  • avatar

    VaeVictis ::

    NubCake je izjavil:

    Vazelin je izjavil:

    Apple kupi Teslo. Potem Foxconn izdeluje še avtomobile>:D

    upam, da ne, potem bi Tesla 3 namesto 20 000€ stal 139 000€, Tesla S pa namesto 100 000€ verjetno 499 999€.


    Kaj pridobijo s tem?

    Znanje, kvaliteto izdelave, znamko?

    Edino kar je morda kaj vredno je SC network, pa še tole lahko z cca. 54 mlrd USD (kolikor je trenutna vrednost Tesle) naredijo bp.

  • avatar

    rupsi31 ::

    Utk je izjavil:

    Potem pa očitno še nisi videl nove Vitare in S -Crossa.

    Očitno še ti nisi videl skropucala. Ker če bi, bi vedel, da si dva naštel.


    Ni res. ta dva sta zelo dobor narejena. Očitno se še nisi z njima peljal, da pišeš bedarije. Jaz sem se. In to sta dva boljša v tem segmentu.

  • avatar

    s1m0n ::

    Saj, ko bodo ostali začeli v takšnem številu prodajat električna vozila kot Tesla bo mogoče Tesla izboljšala kvaliteto in kontrolo izdelave Model YXZ.

  • avatar

    rupsi31 ::

    s1m0n je izjavil:

    Saj, ko bodo ostali začeli v takšnem številu prodajat električna vozila kot Tesla bo mogoče Tesla izboljšala kvaliteto in kontrolo izdelave Model YXZ.



    A ostali ne izdelujejo mogoče avtomobilov? Se jim moogče reče drugače. Poglej si malo prodajne številke ostalih proizvajalcev in ne piši bedarij.

  • avatar

    s1m0n ::

    Itak, da ne!
    Bolt (Ampera E), Leaf, Zoe (izjemoma) bi lahko štel v isti razred kot Teslo ostalo so ali jajčka ali pa PHEV.

  • avatar

    noraguta ::

    Podobno kot vitanje.

  • avatar

    oxyuranus ::

    Kaj pa ce bi se zmenili in meni nakazali svoj denar, bom najbrz dostavil elektricni avto v prihodnosti. A da ne? A da vas hocem ogoljufati? Kaj pa ce bi kupili od mene delnice, katerim bo cena fantasticno poskocila, ko bom naredil elektricni avto. A to tudi ne? A da vas hocem ogoljufati? Hmmmm... :))

    V naslednjih dveh tednih se bo pojavil Musk in povedal nekaj revolucionarnega. A gre kdo stavit? Elektricni avto je ze uporabil, elektricni tovornjak tudi, hmm, elektricna raketa?

  • avatar

    Ganon ::

    rupsi31 je izjavil:

    s1m0n je izjavil:

    Saj, ko bodo ostali začeli v takšnem številu prodajat električna vozila kot Tesla bo mogoče Tesla izboljšala kvaliteto in kontrolo izdelave Model YXZ.



    A ostali ne izdelujejo mogoče avtomobilov? Se jim moogče reče drugače. Poglej si malo prodajne številke ostalih proizvajalcev in ne piši bedarij.


    Mi lahko razložiš, zakaj mu resno odgovarjaš?

  • avatar

    pegasus ::

    oxyuranus je izjavil:

    Kaj pa ce bi se zmenili in meni nakazali svoj denar,
    Takoj, ko pokažeš prototip nečesa, kar si ljudje želijo.

  • avatar

    WarpedOne ::

    In dostaviš 220.000 vozil, ki so si jih ljudje želel.
    Pa mogoče še kakšno raketo kam pošlješ, pa prodaš kakšno uspešno firmo in take malenkosti, katere tu na slovenskem počnemo 5 minut pred malico.

  • avatar

    noraguta ::

    pegasus je izjavil:

    oxyuranus je izjavil:

    Kaj pa ce bi se zmenili in meni nakazali svoj denar,
    Takoj, ko pokažeš prototip nečesa, kar si ljudje želijo.

    Za investicije si potem že mal pozen.

    WarpedOne je izjavil:

    In dostaviš 220.000 vozil, ki so si jih ljudje želel.
    Pa mogoče še kakšno raketo kam pošlješ, pa prodaš kakšno uspešno firmo in take malenkosti, katere tu na slovenskem počnemo 5 minut pred malico.

    Ne nekateri plačujejo to.

  • avatar

    next3steps ::

    DexterBoy je izjavil:

    In potem pravijo, da je kripto scena balon, ki bo počil?
    Tesla pa gladko dve milijardi minusa?
    Ni se za bat, na pašnikih je še veliko owac za strižt :))

    Za Teslo se ve, da dela izgubo in še ga en čas bo.

    Markoff je izjavil:

    WarpedOne je izjavil:

    Kaj je dolgoročna smrt za teslo? Prehiter profit, ker to pomeni odrekanje bodočemu prometu.

    Profit, kakršenkoli, dolgoročna smrt? Česa tako absurdnega ni sposoben izjaviti niti cvetober slovenske ekonomske inteligentsie iz EF ali kvazi-ekonomske stroke iz EIPF. Še Marks in Engels bi cepala od smeha in se branila droge, na kateri si.


    Ekonomci niso znani po neki inteligenci.

  • avatar

    next3steps ::

    nsa_ag3nt je izjavil:

    Kakšen Suzuki neki, Zastava...

    Tesla Model 3 Teardown By Engineering Firm Reveals Quality Flaws Like 'A Kia In The '90s'
    https://jalopnik.com/tesla-model-3-tear...

    Nisi napisal vsega, le tisto, kar si želel, da preberejo drugi. Na kratko: Bullshit.

    oxyuranus je izjavil:

    Kaj pa ce bi se zmenili in meni nakazali svoj denar, bom najbrz dostavil kriptovalute v prihodnosti. A da ne? A da vas hocem ogoljufati? Kaj pa ce bi kupili od mene kriptokovance, katerim bo cena fantasticno poskocila, ko bom zminal kriptovalute. A to tudi ne? A da vas hocem ogoljufati? Hmmmm... :))

    Popravil.

  • avatar

    zmaugy ::

    Tesla X, najbolj nezanesljiv avto 2018.

    2:08

  • avatar

    noraguta ::

    Insinuacije

  • avatar

    zmaugy ::

    A se mi samo zdi, da lansiranje Falcon Heavy in objava rezultatov Tesle precej sovpadata?

  • avatar

    noraguta ::

    Nima to veze planirana je izstrelitev letni rezultati pa tudi pridejo ven začetek leta.

  • avatar

    darkz ::

    Samo tipo je res odbit.. ko je v lajfu prišel do 180mil dolarjev.. je čisto ves denar vložil naprej in vse se mu lepo izteklo :D v enem letu je imel več kot 1bil nazaj :D

    Pa ne pozabit da je tovarna baterij skoraj končana...
    Tesla says the factory will be producing 35 gigawatt hours of batteries by 2018. That's the equivalent to the entire world's production in 2014.
    Ima lepo prihodnjost... nič bat :)

    Aja me zanima kdaj bo začel tožit našo južno firmo Tesla, katera prodaja cheap tv-je xD haha
    Klapa že misli da so tv-ji njegovi :D

  • avatar

    zmaugy ::

    noraguta je izjavil:

    Nima to veze planirana je izstrelitev letni rezultati pa tudi pridejo ven začetek leta.


    Saj mu je bilo že zdavnaj jasno, kakšni bojo rezultati. Ne vem sicer, kako dolgo v naprej je bila planirana izstrelitev.

  • avatar

    zmaugy ::

    Dokler nisem videl teh reči glede kakovosti izdelave, me je kar zanimala Tesla, trojka samo z zaslonom se mi zdi precej neuporabna. Ne razumem tega, zakaj narediš avto in vse funkcije vržeš na touchscreen, čeprav je jasno, da je to hudo nepraktično.
    Če ne bi bilo težav s kakovostjo in te ergonomske bedarije, bi bila trojka precej kul za svoj denar. Ampak kakovost je treba plačati in v tem primeru bi bila cena potem verjetno veliko višja.

  • strani: « 1 2 3